Automobil Walter 6B, v dnes již nedochované unikátní karoserii J. Sodomky z Vysokého Mýta. Josef Walter byl jedním z průkopníků českého motorismu. Začal svoji úspěšnou kariéru v roce 1898 ve svých 24 letech s výučním listem strojního zámečníka.

V malé dílně na Smíchově začal nejdříve stavět jízdní kola, pak motocykly (1902) a tříkolky (1908). V roce 1913 vyrobil v nové továrně v Praze Jinonicích první osobní automobil. Až do první světové války se jeho vozy také úspěšně účastnily motoristických závodů. Zákazníky vozy přesvědčily svou spolehlivostí, rychlostí a jízdní stabilitou. Walter vyvážel své vozy do celé Evropy i Ruska. Ve 20. letech se Walter zařadil mezi přední výrobce leteckých motorů skvělé pověsti. Objednávaly si je evropské i zámořské státy a licenci zakoupil i Rolls Royce. Výroba automobilů byla sice omezena na úkor leteckých motorů, ale na druhé straně se díky nim zkvalitnily a některé technologické prvky se přenesly na montáž automobilových motorů. Za nejvyzrálejší konstrukci značky Walter se považují modely 6 nebo 6B, jejích výroba začala v roce 1928, s otevřenými i uzavřenými karoseriemi. Model Walter Regent byl poslední původní Walter české konstrukce. Byl posledním a nejluxusnějším ze šestiválcových modelů Walter. Na jeho základě byly postupně vyvíjeny typy Walter Standard, Walter Super, Walter Regent a luxusní Walter Royal. Zdařilý Walter 6B Super potvrdil svoji spolehlivost v soutěži 10 000 km napříč Evropou. Za 13 dní urazil denně v průměru 700 km se spotřebou 14 litrů. Tým Walter tak zvítězil v klasifikaci značek.
ZAPADLIK-WALTER-6B-02
Se známkou se vydává obálka prvního dne včetně příležitostného poštovního razítka. V obrazové části obálky je automobil Walter 6B. Obálka je vytištěna ocelotiskem z plochy v barvě černé. Na razítku je automobil Walter 6B a text: Praha, 18. 2. 2015.
ZAPADLIK-WALTER-6B-05
Nálepní list vychází společně se známkou stejné emise. Kromě nalepené známky a otisku razítka jsou zde také uvedena jména autorů podílejících se na výrobě známky.