Při práci na motoru vozu Škoda MB stále hledáme, kam odkládat nářadí či demontované součástky. V motorovém prostoru však žádná rovná plocha není. Tento problém vyřešíme snadno a trvale zhotovením malého odkládacího stolku. K jeho výrobě potřebujeme kus ocelového plechu tloušťky 1,3 mm, 4 šrouby M3 se zapuštěnou hlavou, matice M3, pérové podložky a kus ploché pryže tloušťky 1 mm.

Výrobní postup

Zplechu vystřihneme rozvinuté tvary pozic 1 (obr.2) a 4, 5 (obr.3)  a vyvrtáme díry o průměru 3,5 mm. Pozice 4 a 5 jsou zrcadlově souměrné, liší se tedy jen ve směru ohybu obvodové výztuhy. Ohnuté části šířky 15 mm v rozích svaříme a svár upravíme. Ve stojinách obou konzol můžeme též vyříznout vylehčovací otvory (na obrázku nenaznačeno. Díry o průměru 3,5 mm v pozici 1 z horní hrany kuželovitě zahloubíme pro hlavy šroubů.
RETRORADY-19-2015
Po zhotovení všech tří dílů stolku je sešroubujeme podle obr. 1 čtyřmi šrouby M3, pod jejichž matice dáme pérové podložky (poz. 2). Pak vyšroubujeme z krytu chladiče dva šrouby (poz. 3), jimiž přichytíme sestavený stolek. Pro snazší montáž vyřízneme do hlav těchto šroubů drážku pro šroubovák.

Tím je montáž dokončena. Zbývá vystřihnout z pryže obdélník, odpovídající vnitřním rozměrům pozice 1, a nalepit jej Alkaprenem na desku stolku. Pro ochranu proti korozi můžeme stolek natřít barvou.

SM, Jiří KOŠTÁL, Určice