V roce 1925 se Laurin & Klement spojil s průmyslovým gigantem Škoda, což se následně odrazilo i v označení modelů z Mladé Boleslavi. V důsledku této fúze byly po určitou dobu modely opatřeny logy Škoda i Laurin & Klement i na již existujících modelech, jejichž výroba pokračovala nadále i v dalších letech.

Škoda/Laurin & Klement 110

To je případ modelu L&K 110, který byl nabízen v různých provedeních, včetně limuzín, roadsterů, dodávek a sanitek. Tento model, který debutoval v roce 1925, byl vyráběn s pohonem zadních kol a karoserií kombinované konstrukce, která využívala dřevěný skelet a ocelové panely.

Tento vůz byl původně vybaven řadovým čtyřválcovým motorem o zdvihovém objemu 1791 cm3, který generoval výkon 25 koní. Později byl motor vylepšen na zdvihový objem 1944 cm3, který produkoval výkon 30 koní, a byl spojen se čtyřstupňovou převodovkou. Spolehlivé brždění zajišťovaly bubnové brzdy na všech čtyřech kolech. L&K 110 byl posledním modelem vyráběným výhradně pod značkou Laurin & Klement; následující modely z let 1926 až 1929 nesly na chladiči loga Laurin & Klement i Škoda. Celkem úspěšného modelu Laurin & Klement 110 bylo vyrobeno 2 985 kusů.

Spolehlivý společník

Laurin & Klement 110 byl vybaven elektrickým startérem a možností ručního startování klikou. Odnímatelná klika nabízela alternativní způsob startování. Vozidlo vystavené ve Škoda Muzeu pochází z první série a je jedním z posledních vyrobených s logem Laurin & Klement.