Představujeme

Domů Představujeme

ÚVMV 1100 GT

Před pětačtyřiceti lety byl ve Sjezdovém paláci kultury a oddechu, dříve Julia Fučíka Ústavem pro výzkum motorových vozidel představen prototyp československého sportovního vozu ÚVMV...

Škoda Octavia combi 1964

Dne 28.1.1964 sjela z výrobního pásu automobilky Škoda v Kvasinách. Prvního majitele, povoláním řidiče, si našla v Plzni 2.3.1964. První SPZ byla PM 16-94....

ŠKODA 100 „Hundertka“

Většina z vás zná Olinovu HUNDERTKU, ale nyní nahlédneme trošku do její historie, když v roce 2009 rozšířila jeho sbírku vozů s okřídleným šípem...

Legendární ŠKODA 966 Supersport

Na celém světě jediný dochovaný exemplář vozu ŠKODA 966 Supersport z roku 1950 se opět zaskvěl v plné kráse. V průběhu uplynulých let specialisté...

ŠKODA 100 jezdí po Vltavě

Jezdí, nebo plave, toť to je otázka do pranice. Ve Světě Motoru z roku 1975 vyšel článek o přípravě cesty z Prahy do Drážďan...

ŠKODA 990 ROADSTER – legenda se vrátila

U příležitosti "Slet eMBeiXů 2013" byl v Mladé Boleslavi v prostorách parkoviště Muzeum ŠKODA představen znovuzrozený prototyp ŠKODA 990 ROADSTER, nebo lidově řečeno eMBeiXo...

Škoda – Laurin & Klement typ 110 z roku 1927

Model Škoda – Laurin & Klement typ 110, který se začal vyrábět v roce 1925 je jedním z posledních „Laurinek a zároveň jedna z...

Škoda 440 SPARTAK

Spartak, původně označovaný jako „mezityp lidového vozu“, jehož výroba měla trvat jen krátce, se stal od roku 1955 základem modelové řady vyráběné do jara...

Škoda 970 – Spartak

Dnes Vám přinášíme další škodovku, jenž se může právem honosit titulem veterán. Jedná se o vůz Škoda 970 – Spartak v úžasně výborném stavu...

Škoda RTO – autobus

Předválečné autobusy byly většinou konstruovány tak, že na klasické šasi nákladního automobilu byla přidělána autobusová nádstavba. Měly proto velkou délku, protože motor byl vysunut...