Česká pošta vydala aršík věnovaný naší nejlepší automobilové závodnici Elišce Junkové a jeho grafické ztvárnění zadala malíři Petru Ptáčkovi.
Malíř a grafik Petr Ptáček se stal stálicí naší v známkové tvorby. Po poštovním autobusu ŠKODA 606, Slovenská strela či Aero 750 Sport Coupé je aršík s Eliškou Junkovou dálším uměleckým dílem, které nechal Petr přenést na známky.
Eliška Junková (1900 – 1994)
Do závodního vozu Junková usedla v dubnu roku 1923, a to jako spolujezdkyně svého manžela Čenka Junka. V létě téhož roku si manželé Junkovi pořídili novější Bugatti T32 (Tank) a s ním paní Eliška odjela úspěšně první své závodní kilometry.



Během roku 1926 převzala po manželovi vůz Bugatti T35 a s ním na desátém ročníku závodu Zbraslav – Jíloviště, který se konal 9. května 1926, zajela dokonce absolutně nejrychlejší čas (porazila i svého manžela, jenž startoval na výkonnějším stroji Bugatti T35B) a jako první žena na světě tak vyhrála mezinárodní závod v absolutní klasifikaci.
Nejvýznamnějších úspěchů však Junková dosáhla na Sicílii v závodě Targa Florio, který se jezdil na pět okruhů, z nichž každý měřil 108 km. V roce 1927 sice musela kvůli poruše řízení svého vozu Bugatti T35B odstoupit z průběžného druhého místa ale následující rok opět stála na startu závodu Targa Florio. Ten se jel tehdy 6. května 1928 a navzdory potížím s vozem Bugatti T35B v posledním kole závodu dojela v čase 7:27:40 hod. na celkové páté pozici.
Po smrti manžela svou závodní kariéru sice ukončila, ale z motoristického světa nikdy neodešla.








