Tento vůz, vyráběný v letech 1929 až 1934, byl ve své době příkladem výkonu a komfortu. Byl vybaven čtyřtaktním řadovým šestiválcovým motorem o zdvihovém objemu 2492 cm3, který při 2600 ot./min. dosahoval výkonu 45 koní. Vozidlo osazeno třístupňovou převodovkou dosahovalo maximální rychlosti 90 km/h. Robustní podvozek zahrnoval tuhé nápravy s pásovými tlumiči pro zvýšení jízdního komfortu.

Škoda 645 byla navíc vybavena bubnovými brzdami na všech čtyřech kolech. Čtyřdveřová karoserie typu faeton byla v otevřených verzích často vybavena koženým čalouněním pro větší odolnost, uzavřené verze měly čalounění z luxusní látky a volant byl umístěn na pravé straně, protože v Československu se v té době jezdilo vlevo. V zadní části vozidla byly držáky pro dvě svisle namontovaná rezervní kola a zvenku přístupný kufr.

Elegance a sofistikovanost designu

Škoda 645 byla vyrobena na dlouhém podvozku s karoserií typu Faux Cabriolet a zaujala jak sofistikovaným designem, tak mechanickým provedením, které zahrnovalo půl eliptické listové pružiny pro hladkou jízdu a mechanické brzdy. Celkem bylo vyrobeno 758 kusů, jeden z těchto modelů je dodnes vystaven ve Škoda Muzeu.